Lost indeed. Viimeset kakskolme viikkoo on vaa menny silleee sujahtamalla ohi. Oon kuulemma leikkiny miehien kans. Vitut. Ja näin sano kaveri jota viel luulin yheks niist parhaist. Hän itse vaihtaa miestää tyyliin joka viikonloppu..

HUOH..

Se asia minkä takia tulin kirjottaa oli tuo tosipaikan:sairaanlaihat dokkarin takia. Miua ei oikein pelästyttäny tuo aihe mitenkää. Enne se on hätkäyttäny. Ennemminkii ihailin niitä, tuntuu hölmölle myöntää tuo mut haluun sanoo ton johkii.. Ohjelman jälkee menin tuijottaa itteeni peilistä ja miettii et miks en näytä samalle ku siellä tv ruudus noi tytöt? Nyt ku on päässy laihuttamisen makuun ni tahtois vaa enemmä ja enemmä pois lläskiä.. Tosin laihtumiseen on oikea syykii. Raha, eihän sitä työttömällä yksin eläjällä ole. Ensin maksetaan laskut ja sen jälkeen mietitään miten 2€:lla selvitään seuraavaa kuukaus.

double HUOH

t. 173cm & 57kg